≡ Menu

Perkhidmatan Citylink, Barang Tidak Sampai

Perkhidmatan Citylink, Barang Tidak Sampai

Assalammualaikum dan Salam sejahtera,

Saya Mariatun binti Mohammad Kusairi, Hp no (01123508488), ingin membuat aduan berkaitan perkhidmatan citylink:

1.  Pada 28 oct saya telah membuat pembayaran bagi pembelian di atas talian (internet), pembelian daripada Kuala Lumpur.

2. Pada 29 oct penjual telah menghantar barang tersebut melalui Courier city-Link yang bernombor 0603 01 646 549 026.

3. Selepas jejak kepada tracking number yang diberikan, barang telah sampai di pejabat citylink di kuantan tapi saya masih tidak menerima bungkusan barang saya (shipment status seperti dilampirkan di bawah)

BACA:  Air Kumbahan Mengalir ke Tanah Persendirian

4. Saya telah pergi ke pejabat citylink sendiri bagi mengambil barang yang telah sampai, barang yang dicari tidak jumpa, pelbagai alsan diberikan oleh staff citylink, dia mengatakan bahawa barang di dalam lori, saya telah meminta no hp driver lori, laoin pula alasan yang diberikan, barang tertinggal di stor pula. barang masih tidak smapai sehingga kini. saya telah menghubungi pihak citylink beberapa kali, alasan tetap sama, dan berjanji akan menghubungi saya, namun tidak pernah even sekali menghubungi semula(penipu), janji palsu, alasan demi alasan yang tida kesudahan.

BACA:  Gangguan Karaoke Tengah Malam di Sungai Papar

5. Saya amat memerlukan bantuan daripada pihak tuan bagi menyelesaikan kes ini, saya hanya ingin refund semula sahaja daripada pihak city-link. Kerjasama daripada pihak tuan amat saya harapkan da didahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih. saya berharap akan mendapat maklum balas daripada pihak tuan sewajarnye.

Hantar aduan anda di sini: www.aduanrakyat.com.my/hantar-aduan