≡ Menu

Syabas Masih Tidak Memberi Respon Terhadap Pangsapuri Berembang Indah

Bermula pada 7 am(22/12/2018) ketua pengerusi Pangsapuri Berembang Indah , Ampang,Kuala Lumpur telah membuat aduan kepada pihak SYABAS untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri yang telah terputus bekalan air semenjak pagi tadi. Tetapi sehingga 10pm (22/12/2018) pihak SYABAS masih tidak memberi sebarang respon untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri tersebut.

BACA:  Masalah Projek Perumahan Taman Elmina (KGMB)

Aduan daripada pengerusi tersebut, hanya ingin meminta supaya SYABAS dapat memberi kerjasama untuk memberi atau menghantar bekalan air sementara kepada penduduk pangsapuri tersebut.

Tujuan aduan tersebut untuk mudahkan penduduk pangsapuri mendapat bekalan air dengan masa yang terdekat ini. Kerana tiadanya bekalan air ini, penduduk sukar untuk melakukan sebarang aktiviti seperti memasak, mencuci, dll.

BACA:  Taman Universiti Bangi: Pemaju Enggan Membayar Gantirugi Tertentu dan Ditetapkan (LAD)

Kami berharap supaya SYABAS dapat memberi kerjasama dengan pantas. Sekian daripada Kami.

Hantar aduan anda di sini: www.aduanrakyat.com.my/hantar-aduan

ADUAN SETERUSNYA

Adakah Majikan Bukan Islam Menghormati Perlembagaa... Assalamuallaikum, saya selaku wakil rakyat Malaysia yang beragama islam dan bumiputera ingin memohon pihak TV3 dan kakitangan aduan rakyat untuk m...
Aduan Mengenai Kegiatan Pelacuran di Kota Damansar... Salam sehjatera, Saya ingin membuat aduan mengenai satu kedai dengan papan tanda 'P**K P****' yang disyaki menjalani kegiatian maksiat. Pada...
Basement Parking Apartment KLH Puchong Banjir Basement Parking Apartment KLH Puchong dinaiki Air Untuk makluman 'basement' parking di apartment KLH bandar puchong jaya di naiki air sehingga...
Pembakaran Terbuka di Kawasan Perumahan Taman Sri ... Saya Abu Bakar, wakil penduduk Pangsapuri Damai Seksyen 25 Taman Sri Muda Shah Alam memohon pihak Aduan Rakyat untuk membawa masalah kami lebih ke...