≡ Menu

Syabas Masih Tidak Memberi Respon Terhadap Pangsapuri Berembang Indah

Bermula pada 7 am(22/12/2018) ketua pengerusi Pangsapuri Berembang Indah , Ampang,Kuala Lumpur telah membuat aduan kepada pihak SYABAS untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri yang telah terputus bekalan air semenjak pagi tadi. Tetapi sehingga 10pm (22/12/2018) pihak SYABAS masih tidak memberi sebarang respon untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri tersebut.

BACA:  Masalah Bekalan Air di Salor

Aduan daripada pengerusi tersebut, hanya ingin meminta supaya SYABAS dapat memberi kerjasama untuk memberi atau menghantar bekalan air sementara kepada penduduk pangsapuri tersebut.

Tujuan aduan tersebut untuk mudahkan penduduk pangsapuri mendapat bekalan air dengan masa yang terdekat ini. Kerana tiadanya bekalan air ini, penduduk sukar untuk melakukan sebarang aktiviti seperti memasak, mencuci, dll.

BACA:  Masalah Gangguan Bekalan Air Yang Berterusan di Raub

Kami berharap supaya SYABAS dapat memberi kerjasama dengan pantas. Sekian daripada Kami.

Hantar aduan anda di sini: www.aduanrakyat.com.my/hantar-aduan

ADUAN SETERUSNYA

Rumah Tidak Siap, Pemaju Ambik Mudah Assalammualaikum wbt..saya ingin memohon daripada pihak aduan rakyat supaya dapat ketengah hal Duan daripada saya ini..saya ada salah seorang pemb...
Adakah Majikan Bukan Islam Menghormati Perlembagaa... Assalamuallaikum, saya selaku wakil rakyat Malaysia yang beragama islam dan bumiputera ingin memohon pihak TV3 dan kakitangan aduan rakyat untuk m...
Cadangan Mencegah Kegiatan Pedofil As'salam & Salam Sejahtera kepada warga pasukan Aduan Rakyat. Syabas dan terima kasih kepada team AR dalam mengenengahkan isu seks bebas di...
Taman Universiti Bangi: Pemaju Enggan Membayar Gan... Pembeli Rumah Taman Universiti Bangi Fasa 2 43000 Kajang Selangor 4 Disember 2018 Per: Pemaju Enggan Membayar Gantirugi Tertentu dan Ditetap...