≡ Menu

Syabas Masih Tidak Memberi Respon Terhadap Pangsapuri Berembang Indah

Bermula pada 7 am(22/12/2018) ketua pengerusi Pangsapuri Berembang Indah , Ampang,Kuala Lumpur telah membuat aduan kepada pihak SYABAS untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri yang telah terputus bekalan air semenjak pagi tadi. Tetapi sehingga 10pm (22/12/2018) pihak SYABAS masih tidak memberi sebarang respon untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri tersebut.

BACA:  China Ladies Without Permit Are Giving Messages and Destroying Families

Aduan daripada pengerusi tersebut, hanya ingin meminta supaya SYABAS dapat memberi kerjasama untuk memberi atau menghantar bekalan air sementara kepada penduduk pangsapuri tersebut.

Tujuan aduan tersebut untuk mudahkan penduduk pangsapuri mendapat bekalan air dengan masa yang terdekat ini. Kerana tiadanya bekalan air ini, penduduk sukar untuk melakukan sebarang aktiviti seperti memasak, mencuci, dll.

BACA:  Pencemaran Air Terawat Di Cameron Highlands

Kami berharap supaya SYABAS dapat memberi kerjasama dengan pantas. Sekian daripada Kami.

Hantar aduan anda di sini: www.aduanrakyat.com.my/hantar-aduan

ADUAN SETERUSNYA

SPA Tidak Telus Menjawab Aduan Pelanggan ADUAN INTEGRITI - ADUAN PIHAK SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM (SPA) TIDAK TELUS MENJAWAB ADUAN PELANGGAN __________________________________________...
Lampu Isyarat Yang Membahayakan di Persiaran Kuala... Salam Sejahtera. Dengan segala hormatnya saya ingin membawa kepada perhatian tuan/puan berkenaan dengan keadaan lampu isyarat di persimpangan P...
Citylink Express, 1 Minggu Masih Tiada Berita I was informed by the sender of my parcel that the parcel was collected from them on Friday, 6th July 2018. On 10th July 2018, I checked the tracki...
Taman Universiti Bangi: Pemaju Enggan Membayar Gan... Pembeli Rumah Taman Universiti Bangi Fasa 2 43000 Kajang Selangor 4 Disember 2018 Per: Pemaju Enggan Membayar Gantirugi Tertentu dan Ditetap...