≡ Menu

Syabas Masih Tidak Memberi Respon Terhadap Pangsapuri Berembang Indah

Bermula pada 7 am(22/12/2018) ketua pengerusi Pangsapuri Berembang Indah , Ampang,Kuala Lumpur telah membuat aduan kepada pihak SYABAS untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri yang telah terputus bekalan air semenjak pagi tadi. Tetapi sehingga 10pm (22/12/2018) pihak SYABAS masih tidak memberi sebarang respon untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri tersebut.

BACA:  Citylink Express, 1 Minggu Masih Tiada Berita

Aduan daripada pengerusi tersebut, hanya ingin meminta supaya SYABAS dapat memberi kerjasama untuk memberi atau menghantar bekalan air sementara kepada penduduk pangsapuri tersebut.

Tujuan aduan tersebut untuk mudahkan penduduk pangsapuri mendapat bekalan air dengan masa yang terdekat ini. Kerana tiadanya bekalan air ini, penduduk sukar untuk melakukan sebarang aktiviti seperti memasak, mencuci, dll.

BACA:  Cadangan Mencegah Kegiatan Pedofil

Kami berharap supaya SYABAS dapat memberi kerjasama dengan pantas. Sekian daripada Kami.

Hantar aduan anda di sini: www.aduanrakyat.com.my/hantar-aduan

ADUAN SETERUSNYA

Basement Parking Apartment KLH Puchong Banjir Basement Parking Apartment KLH Puchong dinaiki Air Untuk makluman 'basement' parking di apartment KLH bandar puchong jaya di naiki air sehingga...
Citylink Express, 1 Minggu Masih Tiada Berita I was informed by the sender of my parcel that the parcel was collected from them on Friday, 6th July 2018. On 10th July 2018, I checked the tracki...
Cashier Biadap di Tesco Bukit Tinggi Saya telah pada 03/07/2018 pergi ke Tesco, Bukit Tinggi, Klang, Selangor dan beratur untuk buat bayaran pada pukul 12.24pm. Apabila sampai giliran...
Masalah Bekalan Air di Flat DBKL PPR Gombak Setia Selamat sejahtera. Sy salah seorang penduduk PPR GOMBAK SETIA BLOK 41. Sy nk buat aduan sudah hampir 2 bulan bekalan air seringkali terputus tanp...