≡ Menu

Syabas Masih Tidak Memberi Respon Terhadap Pangsapuri Berembang Indah

Bermula pada 7 am(22/12/2018) ketua pengerusi Pangsapuri Berembang Indah , Ampang,Kuala Lumpur telah membuat aduan kepada pihak SYABAS untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri yang telah terputus bekalan air semenjak pagi tadi. Tetapi sehingga 10pm (22/12/2018) pihak SYABAS masih tidak memberi sebarang respon untuk memberi bekalan air terhadap pangsapuri tersebut.

BACA:  Kelicikan Astro Dalam Membuat Pelarasan GST Selepas ZERO GST!

Aduan daripada pengerusi tersebut, hanya ingin meminta supaya SYABAS dapat memberi kerjasama untuk memberi atau menghantar bekalan air sementara kepada penduduk pangsapuri tersebut.

Tujuan aduan tersebut untuk mudahkan penduduk pangsapuri mendapat bekalan air dengan masa yang terdekat ini. Kerana tiadanya bekalan air ini, penduduk sukar untuk melakukan sebarang aktiviti seperti memasak, mencuci, dll.

BACA:  Perumahan Laguna Biru Fasa 2 Tertangguh

Kami berharap supaya SYABAS dapat memberi kerjasama dengan pantas. Sekian daripada Kami.

Hantar aduan anda di sini: www.aduanrakyat.com.my/hantar-aduan

ADUAN SETERUSNYA

Aduan Berkenaan Aeon Kredit Services   Aeon sehingga hari ini saya masih belum terima apa-apa update berkenaan aduan unprofesional Aoen Credit Services.. Di sini saya ingin mem...
Tiada Sekolah di Bandar Bukit Raja Klang Saya ingin mengadu mengenai tiadanya sekolah rendah dan menengah di Bandar Bukit Raja, Klang. Hanya ada satu sekolah tamil yang disediakan untuk p...
Permohonan Rumah di PPR Kampung Baru Hicom Kehadapan pihak yang berkenaan, Saya julia binti mahmud ingin memohon bantuan pihak berkenaan permohonan rumah di PPR Kampung Baru Hicom. Un...
Perkhidmatan Bas BET5 Teruk Saya penumpang bas BET5 yang melakukan perjalanan KL - Bandar Tasik Puteri (BTP), Rawang. Terdapat bas stop di beberapa lokasi BTP tetapi Syari...